21 Οκτ 2015

Δοκιμάζω ღ το κραγιόν Colortrend της Avon

Το κραγιόν Colortrend της #Avon, είναι ένα κραγιόν σε μορφή στυλό. Έχω την απόχρωση plum fun. Το χρώμα του είναι ένα έντονο μωβ-ροζ χρώμα, που μου


ταιριάζει και από απόδοση χρώματος, έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη. Αφήνει τα χείλη ημι-ματ. Δηλαδή ούτε ματ, ούτε σούπερ γυαλιστερά. Κρατάει περίπου στις 2 με 3 ώρες χωρίς ανανέωση, εάν δεν φας ή πιεις. Η μορφή σε στυλό, με βολεύει πολύ, καθώς μπορώ να απλώσω εύκολα και με ακρίβεια το κραγιόν μου χωρίς να χρησιμοποιήσω μολύβι. Δεν χρειάζεται ξύσιμο, στριφογυρνάς το στυλό και βγαίνει το κραγιόν. Στα μείον του, έχω να προσθέσω ότι όταν βγει το κραγιόν, δεν «γυρίζει» προς τα πίσω και έτσι όταν έχει ζέστη σπάει αμέσως η «μύτη» που υπάρχει έξω από το κραγιόν-στυλό, εφόσον εσύ δεν το έχεις χρησιμοποιήσει μέχρι τέλους. 




Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη 


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design