5 Οκτ 2015

Δοκιμάζω ღ τo λαδάκι μαλλιών Extraordinary Oil της L'Oréal Paris

Η σχέση μου με τα λαδάκια μαλλιών ήταν "τραγική"! Δεν προσέφεραν απολύτως τίποτα στα μαλλιά μου. Είχα δοκιμάσει πάρα πολλά και είχα αποφασίσει να μην "πετάξω" άλλα χρήματα για αυτά και να μην
ξανά αγοράσω κανένα. Μια πολύ καλή μου φίλη, μου είπε σε μια κουβέντα μας, ότι είχε αγοράσει το συγκεκριμένο λαδάκι και ότι ήταν σούπερ. Προσφέρθηκε να μου το δώσει να το δοκιμάσω, γιατί εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να το αγοράσω ποτέ. Το συγκεκριμένο, περιέχει 6 εκχυλίσματα πολύτιμων λουλουδιών και αντηλιακά φίλτρα UV! Δεν είχα ξαναδεί λάδι μαλλιών να έχει προστασία από UV και εντυπωσιάστηκα! Το άρωμά του είναι....θεϊκό!! Μυρίζει ακριβώς όπως και η αντίστοιχη μάσκα της σειράς (διαβάστε αναλυτικό review μου εδώhttps://www.facebook.com/700578446684682/photos/pb.700578446684682.-2207520000.1443972295./936017273140797/?type=3&theater ) Γράφει επάνω ότι είναι κατάλληλο για βαμμένα μαλλιά, το οποίο είναι κάτι που χρειάζομαι και ότι αφήνει τα μαλλιά απαλά και λαμπερά. Και πραγματικά το κάνει. Δεν το πίστευα! Βάζω μικρή ποσότητα στα στεγνά μαλλιά μου, γιατί εγώ σε στεγνά καταλαβαίνω εάν προσφέρει ότι υπόσχεται και κατευθείαν τα μαλλιά μου αποκτούν λάμψη και απαλότητα. Εντάξει, όχι την απαλότητα που θα ήθελα αλλά βλέπω ότι κάνει "δουλίτσα". Επίσης, κάτι που είδα πρώτη φορά σε λαδάκι μαλλιών, είναι ότι δεν λαδώνει τα χέρια ούτε τα μαλλιά μου! Μέχρι στιγμής είναι το μοναδικό λάδι μαλλιών με το οποίο είμαι ευχαριστημένη. Οπότε, είναι ένα προϊόν που μπαίνει και αυτό στην wish list μου ツ



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη 

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design