4 Μαΐ 2016

Μη Αγαπημένο προϊόν Απριλίου

Ενώ σας έχω γράψει πόσο ευχαριστημένη έχω μείνει προς το παρόν με τα προϊόντα της σειράς Care που μπορείτε να βρείτε στα ΑΒ Βασιλόπουλος, μια πρόσφατη αγορά μου κατέληξε σε αποτυχία.


Μιλάω για το συγκεκριμένο πινέλο της σειράς αυτής.  Το πήρα για να απλώνω την πούδρα μου. Δεν θυμάμαι εάν πάνω στην συσκευασία έγραφε για τι ακριβώς προορίζεται, γιατί την πέταξα κατευθείαν αλλά λόγο του σχήματός του το πήρα για να απλώνω την πούδρα μου. Δυστυχώς έχει τόσοοο σκληρές τρίχες που δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω ούτε και για να απλώσω ρουζ!  
Δυστυχώς είναι μια αποτυχημένη αγορά μου και στο μέλλον ίσως αγοράσω κάποιο πινέλο να δοκιμάσω μόνο για τα μάτια αλλά σε καμία περίπτωση για το πρόσωπο!


Μέχρι και το τέλος του επόμενου μήνα και την καινούργια «αποτυχία» μου  …. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design