11 Μαΐ 2016

Δοκιμάζω ღ το κραγιόν σε μορφή μολυβιού (COLOR drama) από την Maybelline

Παρόλο που έχω ακούσει από πολλές youtoubers ότι το συγκεκριμένο μολύβι-κραγιόν, ήταν καλό και της βόλεψε πολύ, αντίθετα εμένα δεν με βόλεψε καθόλου.

Είχα την απόχρωση 140 Manimalist είναι ένα φανταστικό nude-ρόζ χρώμα, που ως χρώμα μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ αλλά…..τι να το κάνεις;; Δεν έγραφε καθόλου πάνω στα χείλη μου και ήταν αρκετά σκληρό (όλα αυτά πάντα για τα δικά μου χείλη). Δεν μπόρεσα να το χρησιμοποιήσω ούτε για το περίγραμμα των χειλιών μου ως μολύβι γιατί όπως σας έγραψα και παραπάνω δεν έγραφε καθόλου μα καθόλου πάνω στα χείλη μου.

Λυπάμαι πολύ που το συγκεκριμένο μολύβι δεν μου «ταίριαξε» και ανυπομονώ να δοκιμάσω περισσότερα προϊόντα από την Maybelline New York.




Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design