16 Μαΐ 2016

Δοκιμάζω ღ το MIA2 της Clarisonic

Να λοιπόν που έφτασε η στιγμή να σας γράψω την γνώμη μου για το MIA2 που μου έκαναν δώρο στην γιορτή μου. Ξέρω πέρασε αρκετός καιρός και μου ζητάγατε εντυπώσεις συνέχεια, απλά ήθελα να το «δουλέψω» πολύ έτσι ώστε να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη.

Ας αρχίσω από τον σχεδιασμό του, γιατί και αυτό παίζει ρόλο στο συγκεκριμένο εργαλείο. Είναι ελαφρύ, έτσι ώστε να μην κουράζεται το χέρι σου όταν το χρησιμοποιείς και έχει σχεδιαστή με καμπύλες έτσι ώστε να είναι εύκολο στην χρήση του.

Το MIA2  λοιπόν είναι ένα εργαλείο που με την τεχνολογία των υπερήχων και σε μόλις 60’’ προσφέρει σύσφιξη των πόρων, καθαρισμό της επιδερμίδας από τους ρύπους και τα υπολείμματα από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε. Μετά από κάθε χρήση κάνει την επιδερμίδα απαλή, λεία και πιο λαμπερή και επίσης την προετοιμάζει ώστε να απορροφά καλύτερα τα προϊόντα που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε μετά.

Είναι επαναφορτιζόμενο και αδιάβροχο!

Σε γενικές γραμμές λοιπόν, είμαι απόλυτα ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο εργαλείο, απλά …..το θεωρώ ακριβό και δύσκολο να το αποκτήσεις στις μέρες μας….

Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή να δείτε τις τιμές, μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα του Sephora πατώντας εδώ


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design