26 Αυγ 2016

Αγαπημένο προϊόν Αυγούστου ღ

Δεν ήταν μόνο του Αυγούστου, ήταν και ολόκληρου του καλοκαιριού!
Μιλάω για το συγκεκριμένο αντηλιακό από την Hawaiian Tropic.

Μετά από «έρευνα» δυο καλοκαιριών, για να βρω το κατάλληλο αντηλιακό που ταιριάζει σε εμένα και μετά από δοκιμή πολλών, κατέληξα στο συγκεκριμένο.
Είναι ένα ξηρό λάδι που τοποθετείτε στην επιδερμίδα με μορφή σπρέι.

Μου αρέσει γιατί μπορώ και ψεκάζω όλο μου το σώμα μόνη (καθώς ψεκάζει ακόμη και αν το γυρίσεις ανάποδα). Μου αρέσει γιατί το λάδι δεν κολλάει πάνω στο σώμα και δεν λερώνει τα μαγιό μου, όπως κάνουν μερικά από τα αντηλιακά που είχα δοκιμάσει στο παρελθόν. Μου αρέσει γιατί απλώνεται ακόμη και σε βρεγμένη επιδερμίδα, χωρίς να αφήνει άσπρα αντιαισθητικά σημάδια πάνω στην επιδερμίδα μου.

Στην αρχή του καλοκαιριού, αρχίζω και χρησιμοποιώ αυτό με τον προστασίας 30, έπειτα κατεβαίνω στο 20 και αυτόν τον καιρό που η επιδερμίδα μου είναι αρκετά μαυρισμένη προτιμώ τον δείκτη προστασίας 10.

Να αναφέρω ότι εμένα η επιδερμίδα μου είναι ανθεκτική στον ήλιο, δεν καίγομαι δηλαδή σχεδόν ποτέ και μαυρίζω αρκετά εύκολα.
Επίσης σαν συν του και το φανταστικό άρωμα που έχει καρύδα-μάνγκο και σε «ταξιδεύει» σε μέρη τροπικά!


Μέχρι και το τέλος του επόμενου μήνα και το καινούργιο αγαπημένο μου προϊόν …. σας φιλώ με αγάπη  


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design