16 Αυγ 2016

Δοκιμάζω ღ την θερμαντική κρέμα κατά του τοπικού πάχους και της κυτταρίτιδας από την Fresh Line



Η κρέμα αυτή,  «υπόσχεται» ότι με την καψαικίνη που περιέχει, προκαλεί υπεραιμία με αποτέλεσμα να ενεργοποιεί την καύση του λίπους και επίσης ότι περιέχει κόκκινο πιπέρι που προλαμβάνει τα αίτια της κυτταρίτιδας και την ήδη υπάρχουσα την μειώνει.

Κάθε φορά που την άπλωνα και ενώ πάντα αμέσως έπλενα τα χέρια μου μετά, τα χέρια μου στο εσωτερικό από τον καρπό έως και τον αγκώνα μου κοκκίνιζαν. Όχι ότι με έτσουζαν ή το οτιδήποτε άλλο σαν «αίσθηση» απλά γίνονταν κόκκινα. Επίσης και τα πόδια μου αλλά αυτό είναι κάτι που το αναφέρει και στην περιγραφή του προϊόντος όταν θα το αγοράσεις (οφείλετε στην καψαικίνη που περιέχει). Κάνοντας το ντουζ σου την βάζεις και νιώθεις αυτό το «κάψιμο» για αρκετή ώρα θα έλεγα. Μετά από 5 ώρες για παράδειγμα αν κάνεις ένα ντουζ και πάλι μετά το ντουζ, όσο και να σας φανεί περίεργο, εγώ ένιωθα ότι ακόμη με «καίει». Φυσικά θα μου πεις, αυτό δείχνει ότι «δουλεύει» αλλά βρε παιδάκι μου, too much «κάψιμο» ...

Επίσης να αναφέρω ότι απορροφάτε μέσα σε ένα 5λεπτο.

Και αυτό που θέλω να πω, είναι ότι σε σύγκριση με την κρέμα της Bioten που έχω δοκιμάσει και μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικό review μου εδώ
«πολύ κάψιμο για το τίποτα!!»

Εννοείται βέβαια πως με την χρήση τέτοιων τύπων κρεμούλας, κάνουμε πάντα συνδυασμό διατροφής και γυμναστικής! 


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design