24 Αυγ 2016

Unboxing ツ Time4beauty.gr

Τα «καλούδια» μου, έφτασαν στα χέρια μου από το ηλεκτρονικό κατάστημα Time4beauty. Με το που τα είδα ενθουσιάστηκα !!!! 
 Καταρχήν να πω, ότι η παραγγελία μου ήρθε άμεσα, τα προϊόντα ήταν άριστα συσκευασμένα ένα-ένα με «φουσκαλίτσες» για να μην σπάσουν και η εξυπηρέτηση τους καθ’όλη την διαδικασία της επικοινωνίας μας (επειδή χρειάστηκε να διευκρινίσουμε κάτι) ήταν άψογη !!!

Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω όλααααα και να σας γράψω το συντομότερο τις εντυπώσεις μου! Με μια γρήγορη ματιά που έριξα στις καινούργιες παλέτες ματιών  της Technic και με ένα γρήγορο swatch που έκανα στο χέρι μου, είμαι σιγουρότατη ότι αυτές οι παλέτες θα γίνουν οι αγαπημένες μου!!!

Φυσικά δεν παρέλειψα να ξανά αγοράσω το αγαπημένο longstay matte lipstick στην απόχρωση 10 από την Golden Rose (μην τυχόν και εξαντληθεί και δεν το έχω, γιατί έχω πάθει «ψύχωση» με αυτό το χρώμα!! ) και ένα foundation σε μορφή στικ για να δοκιμάσω να κάνω τα «κοψίματά» μου με αυτό.

Επίσης δεν υπήρχε περίπτωση να σας ξεχάσω και να μην πάρω κάτι και για εσάς, οπότε έρχεταιιιιιιι καινούργιους διαγωνισμούς με προϊόντα Technic για να τα δοκιμάσετε και εσείς! Μείνετε συντονισμένες! ;-)


Πηγαίνω να αρχίσω τις «δοκιμές» μου αμέσως και μέχρι το επόμενο review, σας φιλώ με αγάπη  

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design