12 Απρ 2017

Δοκιμάζω ღ το κονσίλερ Camouflage της Catrice

Είχα ακούσει και είχα διαβάσει πάλι, πολλές καλές κριτικές για το συγκεκριμένο κονσίλερ. Και έτσι το αγόρασα για δοκιμή.

Δεν γνωρίζω αν «καμουφλάρει» μαύρους κύκλους, γιατί δεν έχω. Δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη από την «υφή» του και όπως «καθόταν» στην περιοχή των ματιών μου. Ακόμη και αν το «σετάριζα» με πούδρα, μου «καθόταν» στις λεπτές γραμμές που έχω κάτω από τα μάτια μου.

Μόνο για να καλύψω κανένα σπυράκι το χρησιμοποιούσα και αυτό δεν το «κάλυπτε» με τόση επιτυχία!

Σίγουρα είναι ένα πολύ οικονομικό προϊόν, που θα σας κρατήσει αρκετά γιατί χρειάζεται μόνο λίγη ποσότητα για την εφαρμογή του και .... γιατί όχι, δοκιμάστε το 😉




Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design