23 Απρ 2017

Δοκιμάζω ღ το διφασικό Micellaire της Garnier

Ήταν το πρώτο διφασικό micellaire που δοκίμασα.

Το είχα αγοράσει πριν περίπου κανένα χρόνο, από ένα ταξίδι μου στο εξωτερικό αλλά δεν σας το «ανέβαζα» γιατί δεν θα μπορούσατε να το βρείτε στην Ελλάδα.  Τώρα τελευταία το έφεραν και σε εμάς και έτσι ήρθε η στιγμή να σας μιλήσω για αυτό.

Στην δική μου επιδερμίδα, ήταν ότι πιο τέλειο έχω δοκιμάσει. Μου καθάριζε την επιδερμίδα από όλα τα υπολείμματα μακιγιάζ, γρήγορα και χωρίς τρίψιμο και άφηνε την επιδερμίδα μου πάρα πολύ απαλή και  ενυδατωμένη. Πιστεύω σε αυτό βοηθούσε το λαδάκι που περιέχει μέσα (argan oil, για την ακρίβεια)

Στα μάτια, το ίδιο. Χωρίς τρίψιμο, αμέσως, οι σκιές, η μάσκαρα κτλ, έφευγαν και το πρωί ξυπνούσα χωρίς τις αντιαισθητικές μουντζούρες γύρω από τα μάτια μου. Κάποιες κοπέλες μου είπαν, ότι το λαδάκι που περιέχει τις έτσουζε στα μάτια και έτσι δεν θα το ξανά-προτιμήσουν αλλά εγώ δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα με αυτό.

Είναι λοιπόν ένα προϊόν που αγαπώ, το προτιμώ από το «κλασσικό» micellaire της εταιρείας και σίγουρα θα το ξανά αγοράσω στο μέλλον.



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design