17 Απρ 2017

Δοκιμάζω ღ την CC κρέμα της Gerovital

Είναι μία από τις αγαπημένες μου CC κρέμες. Είχα διαλέξει την σκούρα απόχρωση (με μύρτιλο) αλλά τελικά δεν «έδεσε» με τον τόνο της επιδερμίδας μου και έτσι δυστυχώς δεν την χρησιμοποίησα μέχρι τέλους.

Αλλά από ένα δείγμα που είχα, στην μέτρια απόχρωση (με βερίκοκο), η απόχρωση μου ταίριαξε και την χρησιμοποίησα μέχρι τέλους.

Αγαπώ οτιδήποτε είναι πολύ-χρηστικό, καθώς δεν έχω και πολύ ελεύθερο χρόνος στην ζωή μου. Έτσι, την αγαπώ για αυτό. Την αγαπώ επίσης επειδή έχει ένα ευχάριστο άρωμα, απορροφάτε αμέσως και ημέρες που δεν θέλω να βάλω μεικ απ είναι η κατάλληλη, με μέτρια κάλυψη.

Στο μόνο «μείον» της, μου «βγάζει» λιπαρότητα μετά από κάποια ώρα, ακόμη και αν έχω χρησιμοποιήσει πούδρα από πάνω.




Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design