10 Ιαν 2018

Δοκιμάζω ღ το Magic Glove από την εταιρεία Vican

Γαντάκι καθαρισμού προσώπου, το οποίο μπορείτε να βρείτε στα καταστήματα καλλυντικών.

Έχει την ίδια «φιλοσοφία» με το Glov, δηλαδή καθαρίζει το πρόσωπό σου και αφαιρεί το μακιγιάζ μόνο με νερό αλλά….δεν έχει καμία «σχέση» στην δουλειά που κάνει αυτό και το Glov.
Εγώ το είχα αγοράσει πριν δοκιμάσω να κάνω το ντεμακιγιάζ μου με Glov και είχα απογοητευτεί πολύ. Καταρχήν, η ποσότητα του μακιγιάζ που έμενε πάνω στο γάντι, δεν την αφαιρούσε τίποτα. Ακόμη και στο πλυντήριο το είχα βάλει χωρίς να δω καμία διαφορά! Αυτό με απωθούσε από το να θέλω να το χρησιμοποιήσω ξανά..
Δεν καθάριζε το πρόσωπό μου όπως εγώ ήθελα και δεν αφαιρούσε το μακιγιάζ.
Έτσι απογοητεύτηκα και δεν το χρησιμοποίησα πάνω από 1-2 φορές.

Σίγουρα δεν θα το ξανά αγοράσω στο μέλλον και δεν αλλάζω με τίποτα  να χρησιμοποιώ το Glov όταν θέλω να κάνω ένα βαθύ καθαρισμό στην επιδερμίδα μου ή να αφαιρέσω καλά το μακιγιάζ από το πρόσωπό μου.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design