2 Ιαν 2018

Δοκιμάζω ღ το primer photo Finish από Smashbox

Πολύ-συζητημένο προϊόν, όπως και αυτό που είχα αγοράσει πάλι από Smashbox ( διαβάστε το αναλυτικό review εδώ) αλλά και πάλι…. δεν με άφησε ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα.

Είναι σε σιλικονούχα μορφή, «υπόσχεται»  ότι δίνει μια ομοιόμορφη όψη στο πρόσωπο, καλύπτοντας τυχόν ατέλειες, λεπτές γραμμές κτλ και ότι δίνει μεγάλη διάρκεια στο μακιγιάζ.
Δυστυχώς εγώ δεν είδα καμία διαφορά, ούτε στην όψη του προσώπου μου, δηλαδή δεν μου κάλυψε πόρους και λεπτές γραμμές, ούτε έκανε το μακιγιάζ μου να διαρκεί περισσότερο.
Δυο προϊόντα λοιπόν από Smashbox που με απογοήτευσαν αλλά δεν το βάζω κάτω και θα δοκιμάσω και άλλα προϊόντα από την εταιρεία αυτή… Ίσως στα επόμενα να είμαι πιο τυχερή.. 



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ 

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design