23 Ιαν 2018

Δοκιμάζω ღ το κονσίλερ pro.conceal από την L.A. Girl

Τώρα τελευταία, τα συγκεκριμένα κονσίλερ, μπορούμε να τα βρούμε και στην χώρα μας.

Πολύ-διαφημιζόμενα στο εξωτερικό εδώ και πολλά χρόνια, τα χρησιμοποιούσαν πολλές ξένες youtoubers και έτσι το αγόρασα και εγώ προς δοκιμή.
Το αγόρασα στην απόχρωση Classic Ivory και το πήρα αποκλειστικά για χρήση κάτω από τα μάτια. Για μείωση στην εμφάνιση των ρυτίδων/γραμμών και για να μου δίνει φωτεινότητα στο βλέμμα.
Προς το παρόν, είναι το μοναδικό οικονομικό και πολύ καλό κονσίλερ που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα!
Μου προσφέρει αυτό ακριβώς που ζητάω. Μείωση των λεπτών γραμμών μου κάτω από τα μάτια και φωτεινότητα!
Δεν «μαζεύει» κάτω από τα μάτια, ακόμη και αν δεν το σετάρω με πούδρα. Αν το σετάρω μένει αναλλοίωτο εκεί για ώρες. Επίσης μου προσφέρει άμεση φωτεινότητα και ένα ξεκούραστο βλέμμα.

Είναι ένα προϊόν που σίγουρα θα ξανά αγοράσω τώρα που μου τελείωσε και το συντομότερο μάλιστα…!!



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design