11 Ιουν 2016

Δοκιμάζω ღ την μάσκα-κρέμα νύχτας Aquasource Night Spa της Biotherm

Ας αρχίσουμε αυτό το review, με το τι ακριβώς είναι μια κρέμα-μάσκα. Είναι ένα προϊόν που συνδυάζει την ελαφριά υφή μιας κρέμας με την επανορθωτική υφή μιας μάσκας.
Η διαφορά της με μια κλασσική κρέμα νύχτας είναι ότι χωρίς να είναι πλούσια και θρεπτική είναι εξίσου αποτελεσματική στην ενυδάτωση και στην ανάπλαση της επιδερμίδας μας.

Αυτό ακριβώς υπόσχεται η συγκεκριμένη κρέμα-μάσκα. Κάθε νύχτα, το δέρμα μεταμορφώνεται, οι γραμμές αφυδάτωσης ξεθωριάζουν, η επιδερμίδα είναι πιο λαμπερή και το δέρμα διογκωμένο. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως μάσκα για 5 λεπτά.

Σε εμένα δυστυχώς δεν μου «κάθισε» καλά. Η όλη «δουλειά» «χάλασε» από την στιγμή που την άπλωνα. Είχε μια μυρωδιά, από κάποιο βότανο (δεν ξέρω να σας γράψω ποιο μου θύμιζε) που εμένα δεν μου άρεσε. Μου προκαλούσε αναστάτωση στο στομάχι. Ξέρω είναι λίγο περίεργο αυτό που σας γράφω αλλά το παθαίνω με κάποιες μυρωδιές προϊόντων όπως για παράδειγμα οτιδήποτε σε καλλυντικό μυρίζει σοκολάτα. Παραξενιές μεγάλες…..!!! χαχαχα
Έτσι δεν την χρησιμοποίησα σχεδόν καθόλου και την έδωσα σε μία φίλη μου να την δοκιμάσει η οποία μου είπε ότι της πρόσφερε ενυδάτωση, άφηνε την επιδερμίδα της απαλή και της έδινε μια «ξεκούραστη» όψη.
Περισσότερα δεν έχω να σας γράψω για την συγκεκριμένη κρεμούλα και λυπάμαι που δεν μπόρεσα να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες πάνω σε αυτή.

Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design