2 Ιουν 2016

Αγαπημένο προϊόν Μαΐου ღ

Το αγάπησα με την πρώτη εφαρμογή, μόνο και μόνο για το άρωμά του! Με καθημερινή χρήση, το αγαπούσα περισσότερο μέρα με την μέρα….
Σήμερα θα σας ενημερώσω για το πολύ-αγαπημένο μου προϊόν για αυτό τον μήνα το Multiaction Spray 10in1 από την εταιρεία ‪#‎Ing‬.
Είναι ένα πολύ-χρηστικό προϊόν, σε μορφή υγρού γαλακτώματος, που μπορούμε να το ψεκάσουμε σε νωπά ή στεγνά μαλλιά, ανάλογα το τι θέλουμε να «πετύχουμε». Για αυτό άλλωστε όπως σας έγραψα και πιο πάνω, το χρησιμοποιούσα κάθε μα κάθε μέρα, γιατί κάθε μέρα σου προσφέρει και αυτό το «κάτι» που χρειάζονται τα μαλλιά σου.
Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά, τι προσφέρει αυτό το προϊόν στα μαλλιά μας…
1ον προσφέρει γυαλάδα
2ον ξεμπερδεύει τα μαλλιά και καταπολεμά το φριζάρισμα
3ον Τα ενυδατώνει και τα θρέφει
4ον Διορθώνει τα ήδη κατεστραμμένα μαλλάκια μας
5ον Προλαμβάνει την ψαλίδα
6ον Τα ενισχύει
7ον Αυξάνει τον όγκο και το σώμα τους (προσωπικά αυτό εγώ δεν το χρειάζομαι χαχαχα)
8ον Προστατεύει από την θερμότητα (μπιστολάκι, τοστιέρα κτλ)
9ον Διατηρεί το χτένισμα και το styling
10ον Είναι αντιοξειδωτικό κατά της γήρανσης της τρίχας και προστατεύει το χρώμα των μαλλιών μας με το φίλτρο UV που περιέχει.
Είδατε;;; Κάθε μέρα το χρειάζονται τα μαλλάκια σας και για κάτι!
Έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο προϊόν, για αυτό άλλωστε και είναι το αγαπημένο μου για αυτόν τον μήνα, «δουλεύει» σε ότι υπόσχεται και σίγουρα θα το αγοράσω στο μέλλον.
Το συγκεκριμένο μου το είχε στείλει το ηλεκτρονικό κατάστημα Femme-Fatale.gr  μαζί με άλλα προϊόντα για δοκιμή και το ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, που μου έδωσε την δυνατότητα να το «γνωρίσω».

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design