3 Ιουν 2016

Μη Αγαπημένο προϊόν Μαΐου ღ

Δεν μπορεί, κάτι κάνω λάθος! Δεν μπορεί όλες οι youtoubers να λένε ότι είναι το πιο τέλειο μεικ απ που έχουν δοκιμάσει και εμένα να μην μου αρέσει καθόλου! 

Μιλάω για το μεικ απ Double Wear από την Estee Lauder.  Την πρώτη φορά που το «φόρεσα» μου τόνιζε τους πόρους μου και φαίνονταν πολύυυυ άσχημο πάνω στην επιδερμίδα μου. 
Έπειτα έκανα πήλινγκ και φόρεσα από κάτω ένα primer και κάπως «έστρωσε» πάνω μου αλλά σκέφτηκα δεν είναι δυνατόν κάθε φορά που θα το βάζω να πρέπει να κάνω πήλινγκ! Έτσι και μόνο με το primer είδα ότι έστρωνε καλύτερα και το φορούσα πάντα έτσι. 
Έπειτα, έχει μεγάλο στόμιο στο μπουκαλάκι, πράγμα που σημαίνει, πως αν δεν είσαι και ιδιαίτερα προσεκτική, μια λάθος κίνηση σου, ίσως σου φέρει πάρα πολύ προϊόν στο χέρι με αποτέλεσμα να ξοδεύεις περισσότερη ποσότητα από ότι χρειάζεσαι πραγματικά. 
Άλλο ένα που άκουγα να λένε , είναι ότι προσφέρει μεγάλη κάλυψη χωρίς να βαραίνει την επιδερμίδα και αυτός είναι και ο κύριος λόγος για τον οποίο το πήρα άλλωστε ….Έχω κάποιες μικρές ελιές στο πρόσωπο και σκέφτηκα ότι θα μου τις καλύπτει αλλά…. ατύχησα και εδώ! Δεν μου τις κάλυπτε καθόλου! Πραγματικά έχω απογοητευτεί πολύ από το συγκεκριμένο προϊόν ! 

Σαν μόνα θετικά του, του αναγνωρίζω ότι είναι σταθερό, μείνει αναλλοίωτο στην επιδερμίδα μου για ώρες και είναι το μοναδικό, από αυτά που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής, που δεν βγάνει πάνω στα λευκά μου ρούχα.  Σαν θετικό επίσης θα σας πω για την μεγάλη γκάμα αποχρώσεων που μπορείτε να το βρείτε.



Μέχρι και το τέλος του επόμενου μήνα και την καινούργια «αποτυχία» μου,σας φιλώ με αγάπη  

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design