25 Ιουν 2016

Δοκιμάζω ღ τα μωρομάντηλα sensitive από την Septona

Λίγο «περίεργο» το σημερινό review μου, απλά είναι τα καλύτερα μωρομάντηλα που έχω χρησιμοποίηση μέχρι και σήμερα και «οφείλω» να σας ενημερώσω J

Τα συγκεκριμένα είναι εμποτισμένα « όσο πρέπει», είναι αρκετά  οικονομικά (ειδικά αν τα βρεις και σε προσφορά 1+1 δώρο ή σε κάποια έκπτωση) γιατί κατά καιρούς η εταιρεία #Septona κάνει και ανάλογες προσφορές.

Αυτά που έχω εγώ,  είναι από την σειρά sensitive με εκχύλισμα αμυγδάλου και γάλα και είναι τα μοναδικά, που έχω βρει μέχρι στιγμής και τα οποία είναι χωρίς οινόπνευμα (alcohol), χωρίς παραβένες (parabens), χωρίς σαπούνι, χωρίς προπυλενογλυκόλη (propylene) και αλλεργιογόνα!!

Απλά τα αγαπώ! 

Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design