29 Νοε 2016

Δοκιμάζω ღ το Energie de vie της Lancome

Το χρησιμοποίησα καθ’όλη την διάρκεια του καλοκαιριού και μου τελείωσε πριν λίγο καιρό.

Συνδυάζει τον ορό και την κρέμα προσώπου, σε ένα μόνο προϊόν.

Για αυτό άλλωστε και το αγόρασα το καλοκαίρι, γιατί όλες ξέρουμε ότι είναι μια εποχή που δεν πολύ-δίνουμε σημασία, σε θέματα που αφορούν την «απόλυτη» περιποίηση και το «απόλυτο» μακιγιάζ.
Είναι συμπυκνωμένο και έτσι χρειάζεσαι μικρή ποσότητα, για αυτό άλλωστε και τα 50ml του, μου κράτησαν μέχρι και πριν από λίγο καιρό.
Με το που το απλώνεις στο πρόσωπό σου, νιώθεις δροσιά. Εγώ το είχα και μέσα στο ψυγείο και έτσι κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα «ξεδιψούσα» τέλεια την επιδερμίδα μου. Μετά την εφαρμογή, η επιδερμίδα σου παραμένει ενυδατωμένη και αρκετά απαλή, πράγμα που σε βοηθάει να δημιουργήσεις όποιο μακιγιάζ θέλεις ή απλά να προσθέσεις το αντηλιακό σου.
Μπορείς να το χρησιμοποιείς πρωί και βράδυ και ακόμη και γύρω από την ευαίσθητη περιοχή των ματιών σου. Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας.
 Στα συν λοιπόν, το προϊόν κρατάει για αρκετό καιρό, μπορείς να το χρησιμοποιείς πρωί και βράδυ, (δηλαδή με λίγα λόγια τα «βγάζει» τα λεφτά του) , έχει ευχάριστο άρωμα και για εμένα το ότι είναι ένα πολύ-χρηστικό προϊόν, είναι αρκετό!


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design