8 Νοε 2016

Δοκιμάζω ღ το μεικ απ Genius της W7

Είναι σε υφή, το καλύτερο μεικ απ που έχω δοκιμάσει μέχρι και σήμερα.

Η υφή του είναι «νερουλή» για αυτό άλλωστε και γράφει επάνω ότι κάθε φορά που το χρησιμοποιείς, πρέπει να το ανακινήσεις καλά.
Το στόμιο του είναι σαν σταγονόμετρο και έτσι δεν έρχεται το προϊόν σε απευθείας επαφή με τα χέρια σου. Κλείνει με ασφάλεια, χρησιμοποιείς ακριβώς όση ποσότητα χρειάζεσαι και το θεωρώ το πιο τέλειο καπάκι, έτσι ώστε να μην σου ξεραίνεται το προϊόν.
Με το που το απλώσεις πάνω στο πρόσωπό σου, νιώθεις το δέρμα σου απαλό σαν βελούδο! Είναι μια αίσθηση, που ποτέ μέχρι τώρα, δεν την έχω νιώσει με κανένα προϊόν, πόσο μάλλον με ένα μεικ απ.
Η κάλυψή του είναι ελαφριά, οπότε είτε το βάζεις πρωί για ένα ελαφρύ «τελείωμα» , είτε το χρησιμοποιείς το βράδυ σετάροντάς το με μία πούδρα για μεγαλύτερη διάρκεια και κάλυψη. Η διάρκειά του, είναι περίπου στις 4 ώρες. Μετά της 4 ώρες επίσης, στο δικό μου δέρμα που είναι μεικτό, αρχίζει να βγάζει λιπαρότητα στην ζώνη Τ.
Είναι πολύ οικονομικό και ακούγοντας να το εκθειάζουν οι ξένες youtoubers, είχα μεγάλη περιέργεια να το δοκιμάσω και εγώ. Ε και πείστηκα! 



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ
:-D

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design