11 Νοε 2016

Δοκιμάζω ღ το κραγιόν Matt Lasting Lip Color της @Radiant

Δεν σας κρύβω ότι την πρώτη φορά που το δοκίμασα (μου το είχε δώσει για δοκιμή μια φίλη ) μου ξέρανε τα χείλη και είπα ότι δεν θα το αγοράσω ποτέ. Μα ποτέ μην λες ποτέ φυσικά, οπότε του έδωσα μια δεύτερη ευκαιρία και αρκετό
καιρό αργότερα αγόρασα και εγώ ένα από μια καινούργια χρωματική σειρά που είχε βγει και από τότε…δεν νομίζω να το αλλάξω με κανένα άλλο κραγιόν.

Ίσως στην αρχή η υφή τους να ήταν αλλιώς και για αυτό να μου ξέρανε τα χείλη;; Μετά μήπως άλλαξαν την υφή τους;;; Ειλικρινά δεν ξέρω γιατί έγινε αυτό αλλά όσα χρώματα και αν έχω δοκιμάσει από τα συγκεκριμένα κραγιόν, πλέον δεν μου δημιουργούν αυτή την ξηρότητα στα χείλη μου.
Είμαι σίγουρη, ότι οι περισσότερες από εσάς τα έχουν δοκιμάσει και τα ξέρουν. Το πινέλο-σφουγγαράκι τους, είναι μυτερό στην άκρη, σχηματίζει τέλεια το περίγραμμα των χειλιών και έτσι δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις μολύβι για το περίγραμμα. Στεγνώνουν σε μορφή ματ, έχουν έντονη χρωματική απόδοση και διαρκούν για ώρεςςςςςςςςς !!!!!!!!!
Κάτι επίσης που αγαπώ σε αυτά τα κραγιόν, είναι ότι δεν περιέχουν parabens και έχουν δείκτη προστασίας 15.
Επίσης μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων που κάθε σαιζόν εμπλουτίζεται με καινούργια χρώματα.
Η τιμή του είναι λίγο «τσιμπημένη» για την δική μου τσέπη αλλά….είναι το αγαπημένο μου κραγιόν ever και θα συνεχίσω να το αγοράζω ξανά και ξανά :-)



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design