2 Νοε 2016

Δοκιμάζω ღ το λάδι καθαρισμού προσώπου Ideal Glow της L’ oreal

Σήμερα θα σας μιλήσω για το «αισθησιακό λάδι καθαρισμού» , όπως το αναφέρει, της L’oreal Paris.
Τον αγόρασα για να τον χρησιμοποιώ καθημερινά το πρωί όταν πλένω το πρόσωπό μου, αν και γράφει επάνω ότι αφαιρεί ακόμη και  το έντονο και αδιάβροχο μακιγιάζ.
Δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο προϊόν.

Είναι σε μορφή ελαίου, το απλώνεις πρώτα στα χέρια σου και μετά το τοποθετείς σε βρεγμένο πρόσωπο. Γίνεται ένα μείγμα σαν γαλάκτωμα, δεν ξηραίνει την επιδερμίδα και στο τέλος σου αφήνει μια βελούδινη αίσθηση αλλά ….σε εμένα, δεν ξεβγάζεται από το πρόσωπό μου με τίποτα!!! Με μεγάλη δυσκολία και μετά από αρκετές φορές ξέπλυμα, τότε μόνο μπορώ να πω ότι βλέπω καθαρό νερό πάνω στα χέρια μου και είμαι σίγουρη ότι έχει φύγει τελείως από το πρόσωπό μου. Αυτό είναι κυρίως και το γεγονός που με ενοχλεί περισσότερο.

Το έχω δοκιμάσει και για την αφαίρεση του μακιγιάζ μου το βράδυ αλλά δυστυχώς δεν μου αφαιρεί απολύτως τίποτα.

Κρίμα, γιατί είχα ακούσει πολλά καλά λόγια για το συγκεκριμένο λαδάκι-γαλάκτωμα αλλά είναι κάτι που δεν θα ξανά αγοράσω στο μέλλον.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design