16 Νοε 2016

Δοκιμάζω ღ το Master Sculpt της Maybelline

Δυστυχώς, δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο προϊόν.

Αποτελείται από μια πλευρά με bronzer και μια πλευρά με highlighter, καθρεφτάκι και πινέλο.

Είχα ακούσει από άλλα κορίτσια ότι τους άρεσε και το βολεύτηκαν πολύ αλλά εμένα δυστυχώς δεν μου «ταίριαξε».

Ας αρχίσω με το highlighter, το οποίο περιέχει shimmer και εμένα δεν μου αρέσει αυτό.
Το bronzer, δεν μου «γράφει» καθόλου και αν το περάσω πολλές φορές πάνω από το πρόσωπό μου για να φανεί, τότε μου φαίνεται ότι «πορτοκαλίζει» .

Να σας πω ότι έχω την απόχρωση 02, medium to dark.

Το χρησιμοποίησα πολύ λίγο και σίγουρα είναι ένα προϊόν που δεν θα ξανά αγοράσω στο μέλλον.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design