21 Νοε 2016

Μακιγιάζ και «γνωριμία» με την καινούργια μάσκαρα της Shiseido, Full Lash Volume Mascara

Πριν λίγες ημέρες, μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω αρκετά προϊόντα μακιγιάζ από την εταιρεία Shiseido.
Με την άψογη εξυπηρέτηση της αγαπημένης φίλης και αισθητικού της Shiseido Ζωής, κάναμε αυτό το μακιγιάζ που βλέπεται στην φωτογραφία, που είναι και το trend του φετινού χειμώνα, έντονα χείλη σε σκούρα απόχρωση και αιλάνερ στα μάτια. Βήμα βήμα, μου εξηγούσε τι προϊόν βάζουμε κάθε φορά και ομολογώ έμεινα ευχαριστημένη από όλα τα προϊόντα τους (έχω άλλωστε αρκετά από αυτά στην προσωπική μου συλλογή…)

Θα σας μιλήσω όμως σήμερα, για την καινούργια μάσκαρα της σειράς, που δεν την είχα δοκιμάσει και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη!
Η μάσκαρα ονομάζεται Full Lash Volume, «υπόσχεται» όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες, ανεξάρτητα από την φύση τους και…το πραγματοποιεί!
Το 3D τρίχινο βουρτσάκι της, δημιουργεί «επέκταση» των βλεφαρίδων και δίνει απίστευτο όγκο.
Διαρκεί πάραααα πολύ, δεν δημιουργεί «κόμπους» στις βλεφαρίδες, δεν τις «βαραίνει» και αφαιρείται πανεύκολα!
Θα «επανέλθω» με δοκιμή προϊόντων προσώπου αυτή την φορά, αλλά  μέχρι την επόμενη δοκιμή  και εμπειρία μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ







Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design